Se enkelt indlæg
Gammel 24-01-2009, 01:14   #27
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Hej Thelma, det er ikke lige just MIT indlæg, jeg medvirker bare i politikens artikel som historie til at indkapsle og beskrive problemet, og har fortalt om de horrible forhold vi lider under, fortalt om min egen situation, mine 21 år på kontanthjælp og mine over 30 arbejdsprøvninger - som du kan læse af artiklen (er jeg den anonyme Mor til 4)
Jeg havde ikke rigtig lyst til at stå frem med navn og billede, men havde dog takket ja til et sløret billede eller et billede i profil (dette af hensyn til mine store børn), men Margot havde ikke noget imod at stå offentligt frem, så jeg slap, hvilket jeg var glad for. Ville heller ALDRIG ha' overlevet en tur i TV Lorry

Og jo, Hejdien, jeg skal nok melde tilbage hvis der sker mere. I dag har jeg snakket med endnu en journalist med stor tilknytning til Christiansborg, som kom her hjem og skrev og skrev og skrev - og jeg diskede op med speciallægeerklæring og ALT hvad jeg ellers kunne finde på at diske op med, for at ligesom understrege, at det altså ikke er MIG der roder rundt i tingene, men sagsbehandlerne
Han ville så gå hjem i stalden og tygge lidt på informationerne, han fortalte at han via interviewet bedre kunne udtænke de spørgsmål han senere ville stille til div ministre. Der var også andre han ville lægge vejen forbi.
Og så var der en anden journalist, men jeg kunne ikke lige tale i telefon med ham på det tidspunkt han havde tid, så han ringer tilbage. Jeg fandt aldrig helt ud af hvem han var....men det finder jeg vel ud af

Samtidig sidder jeg og har en masse andre ideer....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat