Se enkelt indlæg
Gammel 22-01-2009, 14:30   #13
lakridsen
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 13-05 2008
Indlæg: 9
Styrke: 0
lakridsen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Peacock Se meddelelser
syndes det er til at brække sig over

så er du blevet stemplet som sinke

fatter ikke lige hvordan du har sluppet afsted med det, jeg ville ikke være stolt af det hvis jeg var dig

går du og små griner af os der har gået i systemet i mange år, får mit vedkommen 12 år
at vi ikke manipulere med systemet
Dit sprogbrug bryder jeg ikke bestemt ikke om, men du må jo selvfølgelig have den mening du har, det kan ingen forbyde dig...

Nu var det her ikke et spørgsmål om hvem der kunne være mest personlige, men blot om hvor trægt systemet er blevet og vi mennesker til tider ser os nødsaget til at ty til ufine metoder for at kunne opretholde en tålelig tilværelse... Jeg har små børn som skal forsørges, regninger der skal betales osv. derfor stoler jeg IKKE på at systemet giver mig den retfærdige behandling, som vi ALLE BURDE få - men som K10 er et UDEMÆRKET eksempel IKKE finder sted...

Så kan du brække dig alt du orker, men det ændrer ikke på at jeg IKKE er jeg flov over at sikre mig min fremtid sådan rent økonomisk. Siger blot at det også har sin bagside og opfordrer ikke på nogen måder andre til at gøre det samme.

Men samtidig kunne jeg heller ikke drømme om at dømme andre. HUSK at jeg rent faktisk ER for syg til at arbejde, men blot sikrede mig at min ftp gik igennem.

Så kan man vel sige at jeg outsmartede systemet, fremfor de tog r.... på mig som jeg kan læse er sket for andre herinde...

Håber du får held med din sag.

Mvh
__________________
Menneske på fuldtid

Sidst redigeret af lakridsen; 22-01-2009 kl. 15:35. Årsag: Tastefejl
lakridsen er ikke logget ind   Besvar med citat