Se enkelt indlæg
Gammel 05-01-2009, 13:11   #29
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Rossi Se meddelelser

Til Hejdi

Der står ingen steder at jeg selv skal betale - det er noget der er kommet mundtligt
Når man får sådan noget på mundtlig så skynder man sig at skrive et brev til sagsbehandleren med en ordlyd noget ala ..

Citat:
Du oplyste mig under samtale (skriv dato ) at jeg selv skulle betale for mentor og terapeut og at jeg måtte prioritere,dette vil jeg gerne have på skrift samt efter hvilke love og paragraffer dette fremgår .
Citat:
Jeg har bestemt også tænkt mig at anke når de stopper mine sygedagpenge. Og jeg har allerede modtaget papirerne til at søge FP. Men eftersom der står i papirerne at der er behandlingsmuligheder er det jo urealistisk. Jeg havde håbet jeg kunne søge en tidsbegrænset FP men det kan jeg jo heller ikke...
Ja det er godt nok urealistisk men grunden til at jeg skriver det er for at man på den måde har mulighed for at få andre øjne til at se på ens sag , og for at anke et afslag ...

Citat:
Jeg tror ikke man kan sige det er en privat aktør der har lavet min ressourceprofil. Men jeg ved det faktisk ikke. Det er en person fra det private arbejdsmarked som kommenun har ansat til at lukke sager som min. Hun er på min kommune 1 dag om ugen.
Jeg vil da hævde at hun er privat aktør i det hun ikke er din sagsbehandler men kun en der er der for at "lukke" din sag og det ville jeg også hvis jeg var dig hævde , så må det være op til kommunen at dokumentere at det er en sagsbehandler fra kommunen


Citat:
Det er min sagsbehandler der siger jeg ikke kan få flex job fordi der stadig er behandlingsmuligheder.
Også dette ville jeg skrive om til sagsbehandleren

Citat:
ifølge vores samtale (og dato ) oplyste du mig om at jeg ikke kunne komme i betragtning til fleksjob da der var behandlingsmuligheder, disse skulle bestå i bla terapi som jeg så selv skulle finde samt selv bekoste , igen vil jeg gerne have på skrift at jeg ikke kan få fleks (selv om første melding fra dig var at jeg kunne ) og på hvilket grundlag og hvordan kommunen mener at jeg kan behandles

Citat:
Jeg ved ikke om jeg synes der er en plan for hvordan jeg kommer i arbejde. Der står at jeg skal ha noget kognitiv terapi og det er stort set det som jeg læser det. Men jeg prøver lige at sende det jeg har til dig senere i dag.

Ja gør det

Citat:
jeg har skrevet et brev til hende som jeg kører ind og aflevere på kommunen i dag hvori jeg kræver aktindsigt og hvor jeg kræver at alt fremover er på skrift.
Godt det er den eneste måde at komme fremad på
Citat:
Så må vi se. Hun bliver sikkert noget negativ - men det er hun jo i forvejen

Hilsen Rossi

Det gør hun sikkert, det plejer de at blive når de bliver konfronteret med lovgivningen og deres egen sjusk, og du skal også sørge for pr efterdags at have bisidder med til møder , samt gerne optage samtalerne
  Besvar med citat