Se enkelt indlæg
Gammel 04-01-2009, 10:42   #21
Rossi
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-12 2008
Lokation: Randers kommune
Indlæg: 27
Styrke: 16
Rossi er ny på vejen
Hej igen

Jeg er bare lidt i tvivl om hvor meget der skal stå. Altså hvor udførligt de skal skrive den plan.

Hun skriver at jeg vil ha gavn af kognitiv terapi og en personlig mentor. Så det SKAL jeg selv skaffe og betale for. Det er ikke deres ansvar.

Og alle andre steder skriver hun at hun ikke kan lave nogen fremtidsplan da der stadig er behandlingsmuligheder.

Hun skriver at der er mulighed for med den rette behandling at jeg kan vende tilbage på fuld tid. Men et andet sted konkludere hun at jeg altid vil ha behov for nedsat tid. Psykiateren skriver at det er muligt at jeg også efter endt behandling vil ha behov for nedsat tid. Det samme skrev psykologen. Lægen den konkluderede samlet (fra en privat virksomhed der var købt til formålet) skrev at jeg altid ville have et skånebehov i forhold til struktureret arbejde osv.

Der er ingen steder nævnt noget om hvad der skal ske når nu jeg kommer i behandling. Jeg er begyndt på terapi og går til akupunktur som har en stor virkning på mig (hvorfor prøvede jeg det dog ikke for flere år siden...). Men jeg er stadig meget let stressbar og det står også i papirerne at jeg altid vil være det.

Jeg synes der mangler noget mere konkret om hvad der så skal ske. Jo der står at mine sygedagpenge vil ophører og at jeg kan søge kontanthjælp. Men det er der jo ingen fremtid i.

Hvordan fungere det forrevalidering? Hvor længe kan man få det og hvad er betingelserne? Psykiateren mente at jeg ville kunne begynde så småt på arbejdsmarkedet om ½-1 år og det tror jeg også er realistisk.

Hilsen Rossi
Rossi er ikke logget ind   Besvar med citat