Se enkelt indlæg
Gammel 12-01-2007, 00:11   #30
Helle Smith
Ved at flytte ind på K10
 
Helle Smiths avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-08 2006
Alder: 62
Indlæg: 550
Styrke: 18
Helle Smith er ny på vejen
RE: Så kom den....

Hej Hejdien og fiemie
Ja jeg ved det godt, og jeg vidste jo også godt det blev et afslag, men det er lidt "åndsvagt" at de først bruger 6 år på at have mig i praktik uden det fører til noget, så "sylter" de mig i næsten 2 år, til jeg selv sætter hårdt mod hårdt og siger NU skal der altså ske noget, så troede jeg at hende sagsbehandlerne jeg havde fået kunne udrette "mirakler" men er blevet en del klogere! Nu sunder jeg mig lige weekenden over, venter på det brev og tager så beslutningen når jeg har set hvad de skriver, den besked får hun i morgen når hun ringer, at jeg lige skal ovenpå igen, jeg behøver jo ikke sige at jeg lige vil se HVAD de mener jeg har af muligheder, at jeg modtager gode råd og støtte herfra, så tager jeg lufferne på igen og kæmper videre, betyder det psykologtest så napper jeg den også.... sjovt nok søgte jeg om psykologhjælp for et års tid siden, men fik afslag.... Jeg bliver ALDRIG klog på kommunen og dens regler.....jeg fik afslag på § 84 med bevilget at de betaler min medicin... Ankestyrelsen gav mig ret i at den ikke var behandlet ordenlig, så det venter jeg også på.... har forresten rykket for svar i dag... jeg har det sådan lidt nu, at lykkedes det ene ikke så har jeg "heldigvis" det andet jeg kan kaste mig over så jeg ikke behøver spekulerer for meget.... Får jeg svar på 84, så er der stadig en tandlæge ansøgning som de har "syltet" siden midt i nov....
Gid man kunne vinde 3 mill i lotto
__________________
Venlig hilsen Helle
Førtidspensionist pr 1/8-2010
Helle Smith er ikke logget ind   Besvar med citat