Se enkelt indlæg
Gammel 08-12-2008, 01:46   #4
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Hej og velkommen til

Det er jo en mega lang historie men en ting kunne jeg ikke lade være med at bide mærke i og det var den her
Citat:
fx ikke at jeg havde indleveret partshøring, eller at min ressourceprofil stadig er den helt tilbage fra for 1½ år siden i den anden kommune mm. Han hilste ikke på os
Jeg formoder at du har din fagforening med til at anke dit sygedagpenge stop da det jo klart ikke er ok at stoppe dem ud fra at der står sådan her i sygedagpenge loven
Citat:
§ 28. Før udbetalingen af sygedagpenge kan ophøre på grund af varighedsbegrænsningen, jf. §§ 24 og 27, skal kommunen anvende arbejdsevnemetoden i form af beskrivelse, udvikling og vurdering af en persons arbejdsevne med henblik på at undersøge, om den sygemeldte er berettiget til revalidering, visitation til fleksjob eller førtidspension.
Dette medføre en opdateret ressourceprofil og jeg har lidt svært ved at forstå at de har stoppet dine sygedagpengen hvis og så frem fagforeningen har gjort dem opmærksom på dette.

Jeg tager det bare lige meget kort her da du jo har din fagforening med indenover..

og det er et lidt langt indlæg at komme igennem på denne tid

men er der ingen der da de ville stoppe dine sygedagpenge anbefalde dig at søge ftp på forliggende grundlag ved godt at du ikke havde fået det men det havde givet dig et stakket frist på sygedagpenge...

De har matchet dig i 3 skriver du , du ved godt at du kan klage over dit match ikke ?

Det ville jeg klart gøre ud fra din sygehistorie ..

Når de siger at du skal stille dig til rådighed for arbejdsmarkedet og hvis du er til rådighed så burde du jo kunne få a kasse hjælp (ved jeg godt at du ikke kan fordi du reelt ikke er rask )

Og sidst men ikke mindst hvis du vil tvinge din kommune til at rydde op i din sag så kan det være en god ide at søge en § 17 da de så vil være nød til at opdatere din ressourceprofil , jeg kan slet ikke forstå at de er sluppet afsted med at stoppe dine sygedagpenge når de ikke har gjort det ....

Men som Lum skriver søg aktindsigt med det samme så du ved hvad de har skrevet ned om dig.. en § 56 vil helt sikkert bedre kunne komme igennem end en revalidering men det forandre jo stadig ikke det at du ikke kan arbejde fuldtid
  Besvar med citat