Se enkelt indlæg
Gammel 04-12-2008, 22:09   #4
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Nej det er ikke en konto der er blevet brugt til at lave det nummer...
Så det er ikke nødvendigt at i skifter password....selvom det jo altid er en god ide at gøre det en gang imellem...

Jeg havde kun et script der ikke var opdateret....resten af siden er altid fuldt opdateret...
Det plejer jeg at gøre samme dag som opdateringene ligger klar...

Jeg har selvfølgelig fjernet det ene script der ikke var opdateret...(der findes ikke opdateringer til det)

Jeg har dog svært ved at se hvordan de kunne bruge det til det angreb...men men...better safe than sorry...

Jeg har meldt angrebet til dem det skulle meldes til....så nu må vi se om de finder ud af noget...

Det er jo set før at dem der vil ødelægge siderne finder en smutvej....selv på en helt opdateret side...
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat