Se enkelt indlæg
Gammel 23-11-2008, 04:18   #10
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Pia ja jeg skulle nok have tænkt mig om i min formulering jeg er som du jo nok har gættet forsøger og den ydelse der foreslås her er derfor mindre end hvad jeg ville kunne få på kontanthjælp,

Jeg vil også mene at man ikke skal længere ned end sygedagpengene for hvis man kommer det ja så vil der stadig være kassetænkning i hvordan man placere borgene...

Min første indskydelse vil være at sige at nej man skal ikke kunne stoppe sygedagpenge før end sagen er afklaret men hvad med dem der er på kontanthjælp og bliver/er syge, er det rimeligt at de skal blive der eller skal de også over på en afklarings ydelse i min verden ja så skal de over på en afklarings ydelse og den skal modsvare satsen for sygedagpenge tror bare ikke på at det vil kunne lade sig praktisere da vi her til lands går ud fra at vi alle lyver og svindler og ikke gider at lave dagens gerning og vi går så som hobby til læger hospitaler og alle andre bare for at få tiden til at gå ....

Kort fortalt ingen kommune vil være med til at sætte en kontanthjælpsmodtager på en ydelse der kan hæve deres levestandard for de er nok fulde af løgn og syge melder sig kun for at få flere penge ..

Så desværre ser jeg ikke meget mulighed i det her forslag ,,, jeg kan godt støtte det men ikke støtte det at man skal have så lidt penge fordi man er under afklaring
  Besvar med citat