Se enkelt indlæg
Gammel 10-11-2008, 12:09   #343
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
Hej Benny

Synes bare lige at jeg vil fortælle dig at jeg også har sendt en lille hilsen til din Borgmester og jeg håber at du eller i det mindste jeg! -vil få en respons.

Er også sendt til alle på mail listen samt TV2 Lorry.

Ser ud som følger:

Vedr Benny Gerhard
Jeg har nu igennem længere tid fulgt den tragiske historie om Benny Gerhard via diverse medier og nettet
www. Benny-G.dk .
Jeg må indrømme at jeg – i hvert fald i starten - tænkte, nej det kan ikke passe at man i dagens Danmark behandler mennesker på den måde.
Må dog sige at jo flere beviser jeg ser fra Bennys side, jo værre bliver hele denne historie og jeg fatter simpelthen ikke at du og dine øvrige medarbejdere i kommunen kan se jer selv i øjnene.
Skam jer!
Tidligere når vi rejste ud i verden var jeg stolt af at være dansker men nu er tonen en ganske anden, jeg skammer mig!
At tænke sig at vi i Danmark har folkevalgte politikere som tænker mere på deres egen situation end på en borger som uforskyldt er kommet i denne tragiske situation og så har man den frækhed til lige med at nægte at svare ham – føj, siger jeg bare.
Benny blev kørt ned af en spritbilist, han formåede at komme tilbage til livet igen men blot for at blive tromlet ned af et system uden medmenneskelighed og forståelse og kyniske kommunalpolitikere som i kassetænkningens navn overhører ham i hans desperate kamp for blot at overleve!
I tog uretmæssigt hans hjælp fra ham(han fik jo fuldt ud ret i sin anke!) men har i så tænkt jer at kompensere ham for disse ulovligheder – for det kan vel ret beset ikke betegnes som andet, eller hvad synes du?
At man så gentager disse ulovligheder ja, det skriger til himlen. Jeg henviser her til endnu en ung mand(Rasmus Broberg ) også fra Gladsaxe Kommune.
I har sandelig forstået at placere jer på det kommunale landkort!
Hvordan kan sådan noget foregå i et velfærdssamfund, vil du som borgmester fortælle mig at du synes at en sådan behandling er ok?
Der er et ord der siger: ”sygdom er hver mands Herre” men dette har man tilsyneladende ikke lært betydningen af i Gladsaxe Kommune!
Jeg er rystet over at man i velfærds Danmark behandler mennesker på denne måde og kan da kun se jeres kynisme som et udtryk for at hverken du eller andre har været udsat for en sådan skæbne, heldigvis, for ellers er jeg sikker på at du/i ville handle anderledes?

Jeg ser frem til et snarligt svar.
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat