Se enkelt indlæg
Gammel 04-11-2008, 23:44   #2
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Selvfølgelig kan det det , jeg kender mange der er på det timeantal og hvis den private aktør (læs idiotiske jobkonsulent ) ikke mener at det kan lade sig gøre så skulle han måske fise ud i en hulens fart og stille sig op i arbejdsløshedskøen for så er han sq ikke sit job værd.....

Arj undskyld sure opstød men er så hammer træt af de elendige jobkonsulenter , man er igennem lægeundersøgelser , arbejdsprøvninger man bliver tjekke i hovde og røv for at finde ud af hvad man kan og ikke kan , og mange høre fra kommunen når de søger fleks at kan de arbejde 25 timer så kan de lige så godt finde et deltidsjob , så kommer man til en inkompetent jobkonsulent og får at vide at kan man ikke arbejde 30 timer så er der ikke nogen job .. magen til vrøvl...

det som det dækker over er at den private aktør har bidt over mere end han kan tygge og hvis du igen støder ind i en sådan en , så syntes jeg du skal sige klart og tydeligt til ham...

Hør lige her ,, jeg er tjekket forfra og bagfra utallige gange og af utallige instanser for at finde ud af om jeg havde nogen arbejdsevne tilbage, resultatet var ja det var der , jeg kunne magte mellem 15-17 timer om ugen , og det er så det jeg er visiteret til ...

Der var ingen der snakkede pension og hvis du mener at det er det eneste der står i kortene til mig , så vil jeg bede dig om at skrive det ned og begrunde det sådan at jeg kan sende det til kommunen , for så er jeg jo åbenbart fejlvisiteret , for du siger jo at jeg skal have førtidspension......

Vil du lige skrive det ned.... ?

Og se så hvad han siger til den.. min jobkonsulent sagde aldrig mere førtidspension til mig for det har han ikke en fis at gøre med ... derfor optag og bisidder det er det eneste der duer ....


Vil du være rigtig irreterende så skriv til din sagsbehandler og oplys hende om samtalen og spørg dumt... er i kommet til at fejlvisitere mig ??

Sådan en spade ...


Nååå men nu er jeg faldet ned igen

god aften

Hejdien
  Besvar med citat