Se enkelt indlæg
Gammel 04-11-2008, 12:57   #327
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
benny, så lige tilfældigvis tv2 øst -set og sket og der var, synes jeg, en sag tilsvarende din.

En ung mand, ramt af muskelsvind, 21 år og som nu ønskede at komme ud i egen bolig og således havde brug for hjælp 24 timer i døgnet MEN -og nu kommer det "morsomme" -kan du gætte hvad Gladsaxe kommune afslog at hjælpe med?

Jep, kun 16 timers daglig hjælp tords behov for 24 timer.

Så også at afdelingsleder Kynau udtalte sig og hvilken arrogangt heks, beklager udtrykket men hun kan da ikke betegnes som andet.
Tvivler iøvrigt stærkt på at hun har nogen som helst anelse om hvordan det er at være handicappet!
Tvivler da også stærkt på at hun har familie for så siger jeg da stakkels dem med den manglende empati hun lægger for dagen

Det korte af det lange er, den unge mand har også indgivet klage over deres udtalelser/afslag og så var det jeg tænkte: måske var det en ide at slå jer sammen, hvis du magter det?
Måske skulle vi alle prøve at kontakte tv2 øst og henvise til din sag?(tilgiv, kan ikke huske om du har prøvet)
Det ville måske give journalisten blod på tanden til at undersøge hva f.... der foregår i den kommune

PS: Kan ikke få lov til at lægge linket ind endnu men skal nok lægge det ind så snart det er muligt

__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat