Se enkelt indlæg
Gammel 31-10-2008, 00:00   #7
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg har aldrig været i fagforening i det jeg altid har været psykisk syg, og aldrig har kunne arbejde. D 5 Januar har jeg været 21 år på kontanthjælp som psykisk syg. Dog med 35 arbejdsprøvninger/aktiveringer og andre revalideringsmæssige tiltag i sagen. Intet har kunne lade sig gøre grundet mine lidelser.

Så jeg føler mig lidt alene lige nu. Aner hverken ud eller ind. Øv.

Der står bare at jeg har ansøgt om førtidspension og at jobcentret i den forbindelse skal foretage en arbejdsevne vurdering.

Og så står der at min psykiater i speciallægeerklæringen skriver, at min arbejdsevne i praksis er kontraindiceret grundet alvorlig angst.

Og så står der at jeg er kontanthjælpsmodtager og er omfattet af regler om gentagen aktivering, men at jeg grundet mine lidelser ikke magter at deltage i aktivering/arbejdsprøvning hvorfor der istedet iværksættes et 8 ugers hjemme opsøgende tilbud som bl.a skal bruges til at afklare om jeg på sigt vil kunne deltage i en skånsom arbejdsprøvning. Citat slut.

Jeg fatter INTET.

Sidst redigeret af Ninja; 31-10-2008 kl. 00:06.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat