Se enkelt indlæg
Gammel 25-10-2008, 12:37   #311
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
JEG HAR MODTAGET SVAR FRA OMBUDSMANDEN

Citat:
FOLKETINGETS OMBUDSMAND 24. OKT. 2008

Klage over at Velfærdsministeret ikke vil besvare yderligere henvendelser

Jeg har modtaget din e-mail af 7. oktober med bilag og din opfølgende e-mail af 10. oktober 2008.

Jeg forstår på din henvendelse at du er utilfreds med at Velfærdsministeriet i et brev af 10. januar 2008 har meddelt dig at ministeriet ikke vil besvare yderligere henvendelser fra dig om lægekonsulenter. I din henvendelse beder du mig også oplyse hvor i lovgivningen det står, at de kommunale er fritaget fra at stå til ansvar i henhold til deres "lægeløfte".

Det fremgår af ministeriets brev af 10. januar 2008 at ministeriet allerede i et brev af 7. juni 2007 har besvaret en henvendelse fra dig om lægekonsulenters rolle. Ministeriet har således to gange besvaret henvendelser fra dig om lægekonsulenters rolle.

Før jeg tager stilling til om jeg kan hjælpe dig med sagen, beder jeg dig om at sende mig en kopi af velfærdsministeriets brev til dig af 7. juni 2007 og en kopi af bilaget til ministeriets svar af 10. januar 2008. Jeg beder dig også om at sende eventuelle andre bilag som du mener har betydning for sagen.

Hvis jeg ikke modtager materialet inden 4 uger, foretager jeg mig ikke mere i sagen.

Med venlig hilsen

Jens Møller
Direktør
Bliver snart besvaret!

www.Benny-G.dk
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat