Se enkelt indlæg
Gammel 22-10-2008, 02:18   #7
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
Jamen, selvtak, det er mig en fornøjelse at kunne glæde andre med mine dybt seriøse indslag!

Hm, tja, man kunne jo blive fristet til at søge når lønen er så stor, ja vil endda sige fyrstelig
-Og som bijob standup komiker, yes, så er vi kørende
Forestiller mig et kontor for mærkelige gangarter(-man er vel fan af Monty Python) og....

Huldra, jeg mener så helt bestemt at man ikke må modregne noget som helst i en mén erstatning.
Hvis du kan bevise at beløbet stammer fra denne erstatning(håber du har gemt udskrifter m.m.) så er der dom for at INGEN kan gøre krav på denne.

Jeg er næsten 110% sikker og dette siger jeg fordi i min mands sag/vores blev jeg også afkrævet dokumentation for at et lille indestående beløb var en arbejdsskadeerstatning.
Jeg skrev simpelthen til sagsbehandleren at det var en sådan erstatning og at han havde min tilladelse til selv at søge disse oplysninger hos arbejdsskadestyrelsen.
Jeg nægtede simpelthen at gøre hans arbejde for ham, jeg havde rigeligt at se til syntes jeg, og jeg kan se bagefter at han har godtaget min forklaring og som sagt, jeg havde intet at skjule, for det var sandheden

Vi fik faktisk også en § mm fra DUKH hvorfra også stod om disse arbejdskadeerstatninger.

Dvs. har du lyst til at købe bolsjer for hele beløbet, sætte dig og spise dem kommunekontoret -jamen så synes jeg du skal gøre det, for det er dine penge uanset hvordan de vil vride og dreje sig

Men ring til DUHK og få et endegyldigt svar og evt hurtigere end diverse andre instanser(linket ligger under nyttige links)

godt, at i har klaget, hold ud
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat