Se enkelt indlæg
Gammel 02-07-2018, 07:40   #338
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.726
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Tvinges til lumbal stivgørelse ellers stoppes ledighedsydelse...

Med tilladelse fra berørte kvinde, har jeg fået tilladelse til at offentliggøre følgende fra en lukket Facebook gruppe "Er du ryg-opereret?"

Offentliggjort for at vise, at tvang i den sociale sagsbehandling blev brugt også i forhold til ledighedsydelse, for ca 7 år siden.

Operation, som har store konsekvenser i skrivende stund.

"Det tager tid , desværre 😢
Jeg er ked af at kommunen dengang tvang mig ud i den stivgørende opr for den har desværre ødelagt mig helt og det er nu 7 1/2 år siden og jeg lever i et konstant smertehelvede.
Men som de andre skriver, så prøv at tal med din læge, hvis du er utryg
😊

Peter Hansen Malene Linddal Pedersen Jeg har stor interesse i tvang i den sociale sagsbehandling, herunder krav om at lade sig opererer lumbalt for diskusprolaps, som Ankestyrelsen i dag mener er blevet risikofri. Kan du beskrive hvilken form for pres eller tvang du blev udsat for? https://www.k10.dk/showthread.php?t=27836 Med venlig hilsen PS jeg kan oplyse, at Folketinget har nedlagt forsøgsvis forbud i 5 år imod lumbale operationer under tvang, gældende frem til juli 2019, hvor ingen ved om tvang i behandlingen genindføres.

Malene Linddal Pedersen Peter Hansen ja, på det tidspunkt havde jeg været flexjobber i ca 15 år pga ryggen, kommunen mente så at jeg ikke fejlede noget pga jeg måtte forlade nr 3 Job på ca 1/2 år. De skrev til mig og min læge at jeg ikke fejlede noget at det var psykisk og pga jeg vat ædru alkoholiker, det var derfor jeg havde ondt, mente de.
Min læge blev tosset, sendte mig til scanning osv hvor det viste sig min ryg var slidt op. Jeg skulle så opr og turde ikke for jeg havde hørt alt muligt skidt om det og sagde det så til min sagsbehandler, at jeg ikke turde


Svaret var.,
Så længe kommunen ved der er en måde du kan få det bedre på, så skal du gøre det ellers fratager vi dig dine penge ( ledighedsydelse)

Peter Hansen Malene Linddal Pedersen Tak, for svar. Må jeg bruge den tekst du har beskrevet her og indfører den i "Danmark, mit fædreland"? Med venlig hilsen

Malene Linddal Pedersen Peter Hansen ja selfølgelig

Peter Hansen Malene Linddal Pedersen Tak, for hjælpen, som jeg vil bruge som yderligere dokumentation for at få stoppet tvang, lumbale operationer for bestandigt. Det mest bizarre er at juristerne ved Ankestyrelsen ikke er enig med Folketinget i deres midlertidige forbud imod operation. Med venlig hilsen"


Folketingets forsøgsvise midlertidigt forbud imod tvang, her lumbal operation for diskusprolaps, ophører den 1. juli 2019 og hvad der sker efterfølgende ved ingen.

Men der findes kræfter der ønsker genindført lumbale operationer for diskusprolaps og efterfølgende stop af ens sygedagpenge, hvis patienten ikke ønsker det foreslåede behandlingstilbud.


Hilsen Peter
phhmw er ikke logget ind   Besvar med citat