Se enkelt indlæg
Gammel 02-09-2008, 18:36   #3
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.809
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Kære Sara.
Din sag rumsterer stadig i hovedet på mig. Jo længere vi kommer ind i den bliver den et skoleeksempel på, hvorfor k10 er kommet til Verden.

Ordet "Stationærtidspunket" er et juridisk udtryk ifb med meensgrad, arbejdsskader, tabt arbejdsfortjeneste etc. Som bruges i Arbejdsskadestyrelsen. Domstolene etc.

Så din såkaldte sagsbehandler, har efter min mening ikke kompetance til at ændre på dette juridiske udtryk. Men prøv at søge på www.google.dk "stationærtidspunktet" for at gøre din viden om ordet og dets betydning.


Så her er, endnu et vigtigt spørgsmål, som vi i fællesskab skal finde svar på: Hvem har den korrekte juridiske kompetance/tilladelse til at vurderer, fastsætte og viderebringe en klients STATIONÆRTIDSPUNKT?

Men Sara, uanset hvor mange erklæringer en klient har, er det sagsbehandleren der har retten til at beslutte hvornår en sag er belyst korrekt. Og dermed sende den til AFGØRELSE.

Derfor er det magtpålæggende for mig, endnu engang, at råde alle til at gøre sin sagsbehandler opmærksom på, skriftligt , sagsbehandlingsfrister iht retsikkerhedsloven, som vi kæmper for andet sted. Hilsen Peter
phhmw er ikke logget ind   Besvar med citat