Se enkelt indlæg
Gammel 22-05-2018, 09:56   #383
Kio
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2009
Lokation: København
Alder: 59
Indlæg: 968
Styrke: 0
Kio er ny på vejen
Spørgsmål til Borgerrådgiveren....

Tirsdag d 22 maj 2018.

Spørgsmål til Borgerrådgiveren samt aktindsigt i min sag samt på Johan Busse og Jurist Daniel Soelberg Bach.

"Borgerrådgiveren har afsluttet undersøgelsen af din sag"

1) Mener Borgerrådgiveren at der ikke er begået flere fejl (=ulovligheder) i min sag ?

2) Hvad er grunden til at du Johan Busse og dine jurister ikke har påtalt alle de fejl (=ulovligheder) som Ankestyrelsen har påtalt i min "afgørelse" derfra ?
Vedhæftet, selv om I har fået den: Afgørelse fra Ankestyrelsen 26.03.2018.pdf

3) Hvad er grunden til at du Johan Busse og Borgerrådgiveren acceptterer alle de fejl (=ulovligheder) der begås nede på Jobcenter Lærkevej ?

4) Mener du selv Johan Busse, at du og dine Jurister i Borgerrådgiveren er kompetente til Jeres arbejde ?

5) Mener du selv Johan Busse, at du og dine Jurister i Borgerrådgiveren, er med til at skabe tillid til borgerne ?

6) Mener du selv Johan Busse, at du og dine Jurister i Borgerrådgiveren, er med til at borgerne får mere tillid til systemet ?

FAKTA frem for fiktion...

- Jeg er ikke fedtet ind i parti interesser, er ikke politisk aktiv og har aldrig været det...
- Systematisk ulovlig sagsbehandling praktiseres stadig i stor stil...
- Massive brud på 'God forvaltningsskik' praktiseres stadig i stor stil...
- Der er ingen retssikkerhed...
- Syge og udsatte borgere er retsløse...
- Alle SB og jurister i sociale sager skal autoriseres... incl juristerne i Ankestyrelsen...
- Juristerne i Ankestyrelsen er tavse...
- Juristerne i Tilsynet (i Ankestyrelsen) er tavse...
- Juristerne hos Borgerrådgiveren i Københavns Kommune er tavse...
- Juristerne hos samt Ombudsmanden er tavs...
- Jobcentre forvalter 'Georg Gearløs' lovgivning, sociale sager afgøres efter 'vurdering' og 'skøn' af inkompetente ufaglærte 'SB' og jurister, incl juristerne i Ankestyrelsen...
- De tavse hykleriske politikere tager udsatte sårbare mennesker som gidsler i et kynisk politisk spil om stemmer...
- Og flere 'politiske medløbere' følger trop med disse politiske hyklere...







.
Kio er ikke logget ind   Besvar med citat