Se enkelt indlæg
Gammel 31-10-2017, 09:27   #4
Nørd
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-11 2014
Indlæg: 1.079
Styrke: 11
Nørd er ny på vejen
Du kan da bare søge om en og se hvordan det ender, det værste der kan ske er vel et afslag og så er du alligevel ikke dårligere stillet end hvis du dropper ansøgningen.

Da jeg søgte rollator sendte jeg bare en digital post besked til kommunen hvor jeg anmodede om hjælp og vejledning til at ansøge om en rollator og formulerede en begrundelse for hvorfor jeg mente at have behov for en rollator.
Der gik en evighed og pludselig en dag blev jeg ringet op af en visitator og rollatoren var bevilget.

Nu går det næppe så let med en trivsels scooter men fremgangsmåden kan nok godt bruges.

I ventetiden kan du gå i gang med at spare penge op som kan bruges til din egen del af scooteren hvis du får ja og til at købe hele scooteren hvis du får et nej.
Jeg tvivler nemlig på at du får den som hjælpemiddel med alt betalt, da også el scooterne er begyndt at blive bevilget som forbrugsgoder, altså selvbetalende med tilskud fra kommunen.

Så kan du komme med alle dine begrundelser for hvorfor Flextrafik eller en el scooter ikke kan bruges i stedet for den benzin drevne scooter som du mener at skulle bruge.
Nørd er ikke logget ind   Besvar med citat