Se enkelt indlæg
Gammel 26-08-2008, 18:37   #265
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
SENESTE BREV TIL EN "KRIMINEL" OG BORGERFJENDSK BORGMESTER I GLADSAXE KOMMUNE!

Søborg d. 25.08.2008

Gladsaxe Kommune
Borgmester
Karin Søjberg Holst
Rådhuset
2860 Søborg.

Kære Borgmester

Jeg har endnu ikke modtaget borgmesterens svar på brev af 04.08.2008?

Grundlovens § 75

§ 75
Stk. 1.
Til fremme af almenvellet bør det tilstræbes, at enhver arbejdsduelig borger har mulighed for at arbejde på vilkår, der betrygger hans tilværelse.

Stk. 2.
Den, der ikke kan ernære sig eller sine, og hvis forsørgelse ikke påhviler nogen anden, er berettiget til hjælp af det offentlige, dog mod at underkaste sig de forpligtigelser, som loven herom byder.

Gladsaxe Kommune valgte i 2001 uberettiget – i henhold til mit varige handicap, og i strid med faktuelle fremlagte lægeoplysninger, at fratage mig 75% af min daværende hjælp på 128 timer om ugen og henstille mig til en total hjælpeløs tilværelse.

Gladsaxe Kommunes ”kriminelle” metode var, at lade sagsbehandleren administrativt ”lyve mig ud af mit handicap”, og derved tilføre kommunens journalakter urigtige oplysninger der i kommuneregi vil blive brugt til som min situation er, at gøre mig endnu mere unødigt handicappet.

Det Sociale Nævn har efterfølgende omgjort kommunens beslutning om nedskæringen af hjælpen, og dømte Gladsaxe Kommune til at opgradere hjælpen fra tidligere 128 timer om ugen til døgnhjælp med 168 timer om ugen, i henhold til Lov om Social Service.

PS: Det Sociale Nævn henviste til, at kommunen ikke havde godtgjort og dokumenteret, at jeg kunne klare mig med et mindre antal timer. Det Sociale Nævn har således sat kommunen grundigt på plads.

Gladsaxe Kommune har bragt mig i økonomisk ruin…

Igennem de 3 år kommunen ikke ydede den optimale hjælp udover de tildelte 39,5 timer i døgnet, har jeg selv betalt for hjælp i det omfang det var mest nødvendigt, især om natten, samt om dagen til min nødvendige træning for at vedligeholde min fysiske tilstand. Det gjorde jeg til Banken sagde stop.

Det har senest medført, at min Bank har sendt min gæld til deres advokat for igangsætning af en inkassosag mod mig, da jeg ikke mere kan betale for påløbne renter, og aldrig bliver arbejdsdygtig.
Dermed er der risiko for, at jeg mister mit hus, og ikke længere har råd til benzin til min handicapbil.

Dette er udfaldet af, at Gladsaxe Kommune usagligt har løjet overfor sin lægekonsulent, selvom det er kommunen der træffer den endelige afgørelse i sociale sager, og dermed er den hovedansvarlige.
Gæld som følge af ovennævnte sagsbehandling…

Gæld til Bank på ca. 600.000 kr. (Pant i hus = 400.000)

Sagesløsbrev til Gladsaxe Kommune på 200.000 kr. (Indeholdt ejendomsskat).


Jeg har den 20.07.2008 søgt Gladsaxe Kommune om hjælp til ekstra varmeregning på kr. 8.393,04 som jeg fik afslag på.
Varmeregningen blev afregnet via min budgetkonto i Bank, og som derved blev tømt.

Efterfølgende er min Bilforsikring blevet afvist af Banken på grund af manglende dækning på konto.
Det betyder, at min bilforsikring til min handicapbil snart bliver dækningsløs og, at jeg som følge heraf mister mit transportmiddel til min nødvendige genoptræning.

Min Bank har ifølge mail af den 20.08.2008 meddelt mig, at min konto er overtrukket og mit kontokort er blevet ”spærret”. Min konto var fra månedens start på 0,00 kr. og overtrækket var på næsten 2.500 kr.

Det betyder samtidig, at jeg fremover ikke har penge til mad, og dermed noget at leve af.

Jeg mangler akut penge til…

1. Mad,
2. Tøj,
3. Benzin,
4. Reparation af 2 sæt briller,
5. Udskiftning af defekt termorude,
6. Reparation af defekte snore i samtlige Persienner,
7. Udskiftning af vaskemaskine (midlertidig repareret?)

Jeg vedlægger nedenstående bilag, og afventer en hurtig reaktion og tilbagemelding.

Vedlagt kopi: Danske Forsikring – Rykkerskrivelse på bilforsikring.
” ” Brev af 20.08.2008 til Center for Service / Gladsaxe Kommune.
” ” Vejledning om retssikkerhed og administration på det sociale område.
” ” Bekendtgørelse af straffeloven.

Venlig hilsen

Benny Gerhard

http://www.benny-g.dk/gladsaxe_kommune.htm
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat