Se enkelt indlæg
Gammel 23-08-2017, 07:26   #3
fuerzzzs1
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-07 2017
Indlæg: 91
Styrke: 7
fuerzzzs1 er ny på vejen
Ja nu blir jeg da helt i tvivl om hvor langt den er "kommet i systemet". De 6 uger kommer fra en mail i min E-boks hvor kommunen angiver 6 uger som svartid (formentlig pga ferieperiode)

Men nej så behøver jeg jo ikke vente til mandag.

Der var en masse bøvl med det i fængslet, også mellem fængslets socialrådgiver og kommunens. Vi bad om henvisning til lovhjemmel og det eneste ynkelige kommunen kunne finde var det link ovenover.

Jo de fandt en eller anden paragraf 11 i aktivloven der slet ikke omhandler sådan en situation, så det er vrøvl fra ende til anden fra kommunens side

De har øvrigt ikke i pågældende kvittering sagt skrevet noget om at sende videre til ankestyrelsen, kun at jeg ville høre noget inden for 6 uger når de havde set på sagen. punktum.

I telefonen blev de VED med at henvise til at jeg jo som fængslet var forsørget af kriminalforsorgen og derfor ikke skulle have kontanthjælp. Hverken mig eller fængslets socialrådgiver kunne få dem til at fatte at vi snakker om tiden INDEN jeg blev fængslet, ikke I fængslet

Det med at det er LOV at man får svar inden 4 uger, er det en paragraf du kan så jeg kan smide den i hovedet på dem ?

Nå læste lige dit link ordenligt - så når og hvis den havner i ankestyrelsen kan jeg godt regne med 7-8 mdr typisk? Så er der ingen ekstra julegave i år da, medmindre de makker ret selv, jeg har lige sendt brev til dem (hvori jeg også gør opmærksom på at de allerede er på kant med loven IFT det du siger med 4 uger).

De har i al fald ikke hverken oplyst mig om at det i min konkrete sag tager længere, eller hvilke oplysninger de i så fald mangler, og som jeg læser det er afholdelse af ferie, travlhed og lign ikke en gyldig grund.

Så blir det spændende hvad de siger til den

Det er en ny en der har sendt kvittering for modtagelse, ikke hende jeg bøvlede med om husleje, og om kontanthjælpen, de byttede lidt rundt på hinanden pga ferie. Men det er sendt til deres main email, så får de den vel alle i afdelingen.
fuerzzzs1 er ikke logget ind   Besvar med citat