Se enkelt indlæg
Gammel 06-08-2017, 14:27   #121
MistyMiss
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-06 2015
Indlæg: 3.195
Styrke: 13
MistyMiss er ved at flytte ind på K10MistyMiss er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af vasen Se meddelelser
Jeg har fulgt tråden her, og må erkende at jeg bliver noget frustreret.
Jette d skrev for noget tid siden, at de ikke ville gå til pressen,fordi hendes nevø ikke kunne tåle det.....
Men kan han tåle det ene møde efter det andet?

At Elmer advokater ikke har tid forekommer mig også noget kryptisk.
Men der er jo også andre advokater i dette land der tager sociale sager. bl.a Mads Pramming. Og flere andre jeg ikke pt. kan navnene på.

Når der sidder chefer og påstår de bare følger loven, så har de enten ret eller også er der noget her vi ikke får oplyst. For som sagen er fremlagt følger de ikke loven,og som Svend har skrevet, så har Odense en grim overrepræsentation af sager indenfor børne og handicapområdet.

Der må sgu være grænser for længe man skal gøre det samme igen og igen, når man ingen vegne når.

At vi nærmer os kommunevalg er jo først til nov. At vente så længe, hvor ingen kender udfaldet er noget af et lotterispil. Mange aner jo ikke havde der foregår og stemmer efter det de lige hører. Det er mindst 3 mdr. fra nu.
Det er netop af hensyn til nevøen, at der tøves lidt med medierne.
Nu ser vi lige til næste møde med sagsbehandler, om mødet med de her chefer, alligevel førte til noget.
Hvis ikke, har jeg foreslået et sagsbehandlerskift, da jeg kender til en som jeg klart ville anbefale.

Der er også blevet hevet fat i nogen politikere. Brian Skov Nielsen (Ø) er rådmand i ældre-handicap, så han kan ikke hjælpe direkte med ftp. Men han virker meget hjælpsom ang de ting der er i hans forvaltning.
Ulla G. Chambless (Ø) sidder tilgengæld i Beskæftigelses- og Socialforvaltningen (ikke rådmand). Hun er dog på ferie, men hun bliver kontaktet når hun vender tilbage.
Og det virker til at efter der er blevet hevet fat i dem, er der begyndt at være lidt røre i andedammen.
Så man kan håbe at det begynder at sætte ting igang
MistyMiss er ikke logget ind   Besvar med citat