Se enkelt indlæg
Gammel 15-05-2017, 09:17   #1
DahlDK
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 31-01 2013
Indlæg: 22
Styrke: 12
DahlDK er ny på vejen
Hvad sker der efter?

Hej alle.

Jeg har et par spørgsmål, får at få det rigtige svar er der lige lidt baggrundsviden.
Jeg har været sygemeldt siden juni 12, efter at været gået ned med stress, og da jeg efter et overfald i 07, havde angst og PDST, gjorde det desværre at mit arbejdsliv på fuldtid var slut. Jeg er nu på kontanthjælp.
Jeg har været i prøvning med henblik på flex et par gange, men desværre fik jeg sidste år slidgigt i ryggen efter 3 operationer tidligere, og blev i december 16 stivgjort i længden, så lige nu er jeg sygemeldt.
Jeg har på sidelinien haft en arbejdsskadesag til at køre siden mit overfald i 07, den ser nu ud til at være ved at nå sin ende, og jeg står til at modtage nogle penge, som jeg godt ved at fritaget fra at blive modregnet, så det er der styr på.

Her er mine spørgsmål.

Lige nu bor vi til leje i et hus min far købte til os, da jeg gik ned, det vil jeg gerne købe, (og har midlerne via skadesagen til det) nu må jeg jo ikke eje noget lige pt.
Men når jeg bliver godkendt til Flex, hvad så, hvis jeg ikke kommer i job med det samme?

Hvilket ydelse vil jeg modtage?
Må jeg eje noget der?

DahlDK
DahlDK er ikke logget ind   Besvar med citat