Se enkelt indlæg
Gammel 23-02-2017, 18:35   #6
MistyMiss
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-06 2015
Indlæg: 3.195
Styrke: 13
MistyMiss er ved at flytte ind på K10MistyMiss er ved at flytte ind på K10
De lod mig faktisk argumentere for, hvor langt ressourceforløb jeg ville have Planen var adhd-kursus (som tog ½ år), og så arbejdsprøvninger i MIT tempo, fulgt af en bostøtte (som så blev mentor i stedet for). Så efter ADHD-kursus startede jeg i en arbejdsprøvning, hvor jeg var i ½ år, hvor jeg havde 2x 2 timer om ugen. Det har hjulpet mig meget, at kunne bekræfte for mig selv, at jeg godt kan være samme sted i mere end 3 mdr
Og fra januar startede jeg i 2. arbejdsprøvning, hvor jeg forhåbentligt kan være indtil juni. Her prøver vi meget stille og roligt med lidt flere timer (pt 3x 2 timer om ugen). Det at de ikke siger: "vi skal skynde os at trappe op, for vi har ikke så meget tid", er jeg rigtig glad for Og så sagde de også, at hvis vi blev færdige før tid, kunne jeg bare komme ind til dem igen der

Ressourceforløb laves jo ud fra den enkeltes behov

Jeg synes du skal prøve at snakke med din sagsbehandler om, hvilke ting h*n mener kan være relevant
Før du ved hvad det er, er det jo svært at sige om det er godt eller skidt
Jeg var i en periode (på kh) i noget "netværksgruppe", med andre unge med psykiske problemer. Det synes jeg var rart, for så var alle i samme båd, så man var ikke "anderledes"
MistyMiss er ikke logget ind   Besvar med citat