Se enkelt indlæg
Gammel 08-02-2017, 14:54   #22
Mulle1111
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-10 2014
Indlæg: 45
Styrke: 10
Mulle1111 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af stampe Se meddelelser
Dit kommende barn bliver jo prioriteret meget højt og det er kommunen forpligtet til. Så håber du er fuldt ud samarbejdsvillig.

Prøv at få adgang til en diætist. Osse her vejer dit kommende barns ernæring via dig meget højt. Måske du kan få tip om sund kost, som du kan hole i dig.

Tænk ikke så meget på at fortryde underskrifter - tænk på, hvad der er bedst for dig og dit barn.
Ved ikke om jeg misforstår men jeg har helt styr på det med kosten lider bare meget af kvalme og får hurtig ondt, jeg bliver angst når jeg får ondt fordi det føles som da jeg havde en abort. Min mor er ernæringsekspert og har arbejdet i et køkken de sidste 25 år. så jeg ved både en masse om vitaminer og sund mad, og den får jeg selvfølgelig en masse af når jeg kan få noget ned. Og er normal vægt så må ikke tabe mig.

Hvis du kendte mig ville du slet ikke være i tvivl om at jeg kun tænker på hvad der er bedst for mit barn og jeg. Derfor lytter jeg ekstra meget til min krop og prøve at holde mig fra at trige min angst for meget og prøver at undgå at stress for meget. For hvis jeg er stresset så bliver mit barn i maven stresset.
Det er samtidig også derfor jeg helst ville undgå praktik mens jeg er gravid. Og faktisk også der for jeg helst ville undgå en masse indblanding fra kommunen siden i graviditeten, for det er vil det jordmoren og sundhedsplejerskerne er til for. .
Men tager selvfølgelig det møde med kommunen og har ikke trukket noget tilbage og er altid samarbejdsvillig med kommunen har altid gjort som de ville have det også selvom det har kostet en masse tår og jeg har måtte siddet helt alene i panik angst over ADHD medicin jeg ikke kunne tåle, fordi min sb. sagde at jeg ville miste min ydelse hvis ikke jeg tog det medicin. Men det fandt jeg så ud af at det må hun ikke sige.
Også en af grunde til jeg ikke stoler på hun at vil mig noget godt.



Ej undskyld nu blev teksten lidt lang Ville bare gerne ha' at folk ikke skal tro jeg dum eller noget.
Mulle1111 er ikke logget ind   Besvar med citat