Se enkelt indlæg
Gammel 06-01-2017, 10:44   #155
Brikke
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-02 2011
Indlæg: 60
Styrke: 14
Brikke er ny på vejen
Ved ikke hvad der sker!

Jeg er meget usikker på, hvordan det hele kommer til at forløbe.

Den 14. december var jeg til møde med Rehabiliteringsteamet, den 19. december var jeg til møde med SB. Her fik jeg som sagt flere informationer om et eventuelt forestående nyt ressourceforløb.

Efterfølgende har jeg selv skrevet kommentarer til mødet med Rehabiliteringsteamet samt medsendt referat fra mødet (udarbejdet af min mand) i følge aftale med SB.

Til Sortepigen:
Det er godt at høre, at du har fundet en måde at leve med dine udfordringer. Det er jeg også ved at få ind i min hverdag. Det er dog svært, fordi jeg endnu ikke ved, om kommunen vil holde fast i Rehabiliteringsteamets indstilling. De vil have mig i arbejdsprøvning i 24 timer om ugen og det vil jeg slet ikke kunne.
Faktisk har jeg overhovedet ikke modtaget noget skriftligt fra kommunen endnu, så jeg kender ikke deres indstilling.

Til Strandpigen:
Jeg har skrevet en mail den 30. december til kommunen, hvor jeg refererer min konsultation hos reumatologen. Her skriver jeg også, at kommunen bør få reumatologens udtalelse om min helbredsmæssige tilstand.

Til Vasen:
Jeg har tænkt mig at søge aktindsigt igen, fordi jeg intet aner om kommunens hensigter om min fremtid.
Jeg fik aktindsigt inden mødet med Rehabiliteringsteamet, så jeg har deres papirer indtil da.

Det er ubehageligt, at jeg bliver holdt hen.
Der må findes en frist, inden for hvilken kommunen skal give mig besked om, hvad de vil indstille mig til.

Jeg har skrevet i min mail med kommentarer og referat af mødet med Rehabiliteringsteamet, at kommunen ikke har indhentet LÆ265 inden mødet. Det burde de have gjort, har jeg og min juridiske bisidder undersøgt.

Jeg måtte selv kontakte kommunen den 2. januar, fordi jeg ikke havde fået udbetalt ressourceforløbsydelse. Det skulle kommunen have gjort som en administrativ udbetaling. De kunne ikke nå at få min sag på Rehabiliteringsteamet inden den 30. november, hvor mit ressourceforløb sluttede.
Jeg skrev til SB den 2. januar, men hun svarede ikke og derfor ringede jeg selv til kommunen. Jeg havde regninger, der skulle betales.

Jeg er blevet spurgt mundtligt på mødet med SB den 19. december, om jeg ville tage imod endnu et ressourceforløb. Det kunne jeg ikke sige andet end ja til, men med det forbehold, at jeg skulle kende indholdet af ressourceforløbet.
Jeg begynder at blive utilpas over, at jeg ikke bliver kontaktet. Det er svært ikke at vide, hvad jeg skal forholde mig til.
Brikke er ikke logget ind   Besvar med citat