Se enkelt indlæg
Gammel 19-11-2006, 14:41   #18
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
RE: Yes Yes .. så er jeg også i job :-)

Citat:
Hejdien skrev:
Nå så er det vist på tide at få en lille opdatering omkring jobbet her

jeg er stadig super glad for mit job, vi har haft en del op og ned med tiderne for at finde de bedste tider , for mig men også for firmaet (jeg har jo kontakt til mange kunder hverdag, så jeg skal jo gerne være på kontoret når de er på deres kontor)

Nu er det endt ud med at jeg er der fem timer mandag,tirsdag torsdag og fredag.. Onsdag har jeg så fri..

Desværre har jeg mærket min stress røre gevaldigt på sig her på det sidste og smerterne i skulder og nakke samt migræner er kommet tilbage for fuld styrke , hvorfor aner jeg ikke

Fredag havde jeg min første sygedag nogen sinde i firmaet føj det duer jeg ikke til...
Jeg måtte have folk til at fortælle mig, du er flekser der er en grund til at du er flekser.
Og jeg ved det, men alligevel så har man nu en skræk for at miste sit arbejde, jeg har lidt en fornemmelse af at man lægger mere mærke til hvis jeg er syg (bare pjat, men sig det til der overkogte hjerne)

Nå men i det store og hele så er jeg stadig rigtig glad for at være der, de fem timer er hårde , men jeg har brug den onsdag fri..

I længden ved jeg ikke om det holder med de 20 timer men jeg håber det.

Ihvertfald er det fedt at være ude af kommunens klamme greb





Hvis man bliver syg i fleksjob er det så ikke rigtigt at man har ret til sygedagpenge efter den nye lov ?

Nå men Hejdien...Dejligt at høre du er glad for dit job.

Og ja...kommet ud af kommunens klamme greb...nu er du fri
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat