Se enkelt indlæg
Gammel 04-06-2016, 00:23   #1
Kennedbager
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 02-06 2016
Indlæg: 2
Styrke: 0
Kennedbager er ny på vejen
Industriens Pension post/mails kontra brevdue

De er ikke nemme at danse med idag IP , søgte erhversevne tab pga blodprop i hjernen og efterfølgende fået lavet en 3D bypass, min pumpefunktionen
I hjertet er nedsat til EF 35. Lægerne har vurderet min er nedsat i ethvert erhverv og min tilstand er varigt , nok om det , den 9. Maj 2016 søger jeg så tab ,den 13 maj får jeg en bekræftelse på de har sendt anmodning
Til kommunen ( som så bliver væk i posten ) taler med kommunen den 26 , og spørger ind til min sagsbehandler om de har modtaget noget , det har de ikke , ringer derefter til Ip ,som ikke kan forstå at de ikke har modtaget det .
Må gøre det kort 😏
Imellemtiden prøver jeg at sende inde på min side under min sag nogle af agterne, får scannet dem og sendt dem , men dem modtager de åbenbart ikke 😏 . Ringer til dem igen og opgiver mail adresse til min sagsbehandler og til jobcenter men de siger til mig at de kun sender fortrolige oplysninger på sikre mail ( jobcenter er sikker mail),lidt hjælp til at de kunne få akterne , men de vil hellere sende en rykker til kommunen den 30 ( et brev ) køre selv der ind og får et møde med dem og vil have en forklaring på hvorfor det skal være så svært at samme arbejde . Jeg spørger ind til de 2 damer der er kommet ned hvorfor de ikke kan sende på mail direkte , og får en forklaring igen med at det er personfølsomme oplysninger og det gør man ikke .
Jeg henviste til det brev de sendte til kommunen den 13. Som blev væk i posten, om det ikke var personfølsomme
Oplysninger , men de kunne jo ikke gøre for kommunen smed brevene væk .
Jeg spurgte også indtil hvorfor jeg ikke kunne sende agter ind til dem under min side , hvor de svarede at de havde har nogle problemer med deres side , ( der hvor man burde kunne se sagen forløb og de breve de ikke får . Tror det er mere sikkert at sende en brevdue , er der andre i dette forum der har haft sådan et kommunikations brist med dem , ville jeg meget gerne hører om .håber i forstår forløbet , har gjordt det kort
Kennedbager er ikke logget ind   Besvar med citat