Se enkelt indlæg
Gammel 03-06-2016, 10:49   #13
Apollonia
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 15-03 2011
Indlæg: 62
Styrke: 14
Apollonia er ny på vejen
Tak for det webmaster... mange mulige konsekvenser af måderne at håndtere processen på... Mange forgreninger af tænkelige udfald...Pyyh ha...

Jeg sidder lige nu og venter på et opkald fra DUKH, hvor jeg har stillet deres rådgivere spørgsmålet om, fra hvilket tidspunkt i fasen fra beslutning om at sagen skal for Rehabiliteringsteam (i mit tilfælde d. 21. marts 2016) og fremefter, det er at lovgivningen om anvendelse af Klinisk Funktion træder i kraft.

Jeg synes så godt nok også at det er noget af en sagsbehandlingstid kommunen har. Jeg fik lavet LÆ165 hos egen læge d. 18. april, så der er nu gået 7 uger med ventetid...har indtil nu rykket to gange, (kan ikke få oplyst hos socialrådgiver, hvor lang tid der går, før de hører fra såkaldt Sociallæge. Når der foreligger sammenfatning af sagen fra såkaldt Sociallæge, skal der laves den lovpligtige LÆ265. (der gælder ÅBENBART ingen sagsbehandlingstidsfrist i denne fase, af processen)???

Det er nu 11 uger, (eller snart tre måneder) siden at beslutningen om at sagen skal for rehabiliteringsteam blev besluttet. Smøl? Eller ganske almindeligt og forventeligt?

Mvh Apollonia
Apollonia er ikke logget ind   Besvar med citat