Se enkelt indlæg
Gammel 29-05-2016, 21:59   #7
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Akvamarin Se meddelelser
Når du er i fast behandling på Dolol Retard Uno er der så vidt jeg har forstået ikke noget i vejen for at køre bil. Det er hvis du er ny på medicinen eller er øget i dosis det er et problem.
Jeg tror ikke dette er korrekt.

Jeg har taget dolol i mange år, stoppede i januar, og det er først de sidste par måneder jeg har kunnet mærke, at jeg bliver mere klar i hovedet.

Citat:
Oprindeligt indsendt af sortepigen Se meddelelser
Spørg din læge hvad denne mener om at du kører med medicinen i blodet, og hvis denne mener det er uforsvarligt at kører bil, så få dette på skrift, og aflever det på kommunen, så kan I finde ud af hvordan du så kommer videre.

Hvis din læge mener det er forsvarligt at kører med medicinen i blodet, så få ham til at skrive dette ind i din journal, så kan du dokumentere at det er ok.
Jeg vil også anbefale, at snakke med egen læge om det.

Citat:
Oprindeligt indsendt af sortepigen Se meddelelser
jeg fik på et tidspunkt også morfinlign . stoffer som smertebehandling, også på et tidspunkt hvor jeg var i afklaring af arbe.evne, og min læge vurderede at det var forsvarligt at kører bil, da det var en fast medicin som jeg tog hver dag, og derfor ikke blev sløvet af den.
Uanset om man føler sig sløv eller ej, så risikerer man, at rende ind i et problem hvis man bliver involveret i en ulykke, også selvom man ikke er skyldig i den.
Problemet er ikke, om man føler sig påvirket af medicinen eller ej, men om man har det i blodet.

Hvis man bruger de almindelige dolol (altså ikke retard), så kan man i nogle situationer planlægge sig ud af det, så man venter med at tage sin morgen-dosis til man er nået frem til sit bestemmelsessted, problemet er så hvis man skal hjem inden dolol'en er "dampet af" igen.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat