Se enkelt indlæg
Gammel 07-05-2016, 23:31   #20
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Nørd Se meddelelser
Her på siden sværges til at udprinte to kopier af det man ønsker at aflevere, anmodning om forlængelse af parthøring, anmodning om aktindsigt eller andet og tage ned til kommunen og aflevere papirerne personligt.
Den ene kopi til aflevering den anden til underskrift for modtagelsen, så man efterfølgende har bevis for at de har modtaget brevet.
Der er forskel på kommuner.

Her på K10 har jeg læst, at nogen har oplevet, at deres kommune ikke har villet kvittere for modtagelse, og vistnok derfor rådet om at udprinte 2 eksemplarer, så det er nemt for kommunen at kvittere.

I "min" kommune er det ikke nødvendigt, at printe 2 eks.
Når jeg skal aflevere noget på kommunen, så beder jeg om kvittering for modtagelse, derpå stempler de det modtagede med dato og "modtaget", og tager en kopi, som jeg får med som kvittering.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat