Se enkelt indlæg
Gammel 30-03-2016, 13:07   #23
miav123
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 24-03 2016
Indlæg: 30
Styrke: 9
miav123 er ny på vejen
Det varmer mit hjerte, at i har taget jeres tid at svare.

Jeg ved det er en del af diagnosen at være på vagt hele tiden, og have struktur i sit liv konstant.

Jeg gik til jobsamtale idag, da de stadigvæk ikke havde kigget nærmere på min sag hos kommunen..
Jeg får at vide idag om jeg får jobbet, det heldigvis som receptionist, og det værste jeg kan tage er en kuglepen.. ( jeg har aldrig taget likivide midler...)

Kommunen vil kigge på min sag imorgen. De sagde jo at jeg først ville kunne få kontanthjælp fra juni med tilbagbeetalingskrav.
Jeg har nu forespurgt om det er muligt at få udbetalt pr. 1 maj, da jeg åbenbart har fået 3.000 kr i løn fra mit tidligere job. Det havde jeg ikke regnet med...
Så kan nogenlunde overleve, har solgt lidt ud i mine ting..

Håber de vil hjælpe mig, og evt. give mig satsen på ligefod med SU, så jeg ikke skal tilbagebetale. SELVOM jeg er berettigede til højeste sats.


og ja...nu er problemet.. det et sted jeg ofte kommer jeg har søgt job hos... hvis jeg først siger ja til dem, kan jeg jo ikke få kontanthjælp og de vil ringe idag.
Jeg kan ligesom ikke forklare min kommende arbejdsgiver sitatuionen, så jeg overvejer at slukke min mobil,og ladesomom jeg har glemt den et sted. Så kan jeg først reagere på deres henvendelse imorgen, om jeg fik jobbet?

Hvad siger i?
<3
miav123 er ikke logget ind   Besvar med citat