Se enkelt indlæg
Gammel 03-08-2008, 15:51   #235
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af curls Se meddelelser
Vil bare lige sige, at ovenstående er faktisk rigtigt, at det er ikke lægekonsulenten, der afgør sager. Lægekonsulenten er kun med til at "oversætte" og bidrage til sagen. Det er altid sagsbehandleren, der træffer afgørelsen, ikke lægekonsulenten. Hvis man får et afslag på en afgørelse og er utilfreds med den, bla. lægekonsulentens udtalelser eller lign., så er det ikke lægekonsulenten, man skal klage over. Det er sagsbehandleren, der har afgjort sagen, og derfor skal man som samlet klage over en sags afgørelse til kommunen og ikke direkte til lægekonsulenten.
Jeg ved det curls.

Problemet er, at jeg først fik viden om lægekonsulenters "ansvarsfrie" job i kommunerne da jeg blev kontaktet af Jytte Hestbech efter, at jeg havde tabt 2 retssager ved domstolene.

Men hold nu fast, for det ændrer ikke ved, at...

Jeg tabte erstatningssagen ved landsretten mod - "Gladsaxe Kommune" - da landsdommerne fjernede mit bevismateriale fra sagen, nemlig - "sagsbehandlerens løgnagtige oplysninger til lægekonsulenten", og så selvfølgelig hans brug af disse, som jo så ikke skulle betyde noget?.

Derfor anlagde jeg sag mod lægekonsulenten, og som jeg i kraft af min uvidenhed om lægekonsulenters uansvarlighed tabte, og som jeg skulle betale 25.000 kroner for.


Dette viser også lovløsheden ved, at kommunerne ikke bliver straffet ved domstolene.

Hvis lægekonsulenten stod til ansvar i.h.t. sit lægeløfte, kunne jeg få ham straffet, eller bruge ham som vidne mod kommunen.

Benny G
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat