Se enkelt indlæg
Gammel 31-01-2016, 01:46   #16
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Kisser1 Se meddelelser
Din bror er så nyramt, at det er alt for tidligt, at sige noget om hans optræningsresultater.
Det ved jeg godt, det er min opfattelse, at mange ting kan komme helt af sige selv indenfor de første 3 mdr.

Citat:
Oprindeligt indsendt af Kisser1 Se meddelelser
En anden ting er hans sprogforstyrrelser. Din bror er ikke klar over, at det der kommer ud ad munden, ikke er det han har formuleret i sit hoved.
Derfor kan det ske, at han siger nej til noget, hvor han faktisk mener ja og omvendt.
Det fik jeg meget hurtigt en mistanke om, hvilket blev bekræftet af talepædagogen.

Citat:
Oprindeligt indsendt af Kisser1 Se meddelelser
De nervebaner, der er blevet beskadigede ved proppen, heler langsomt op. Under ophelingen er det vigtigt, at de "fyldes op" med kompetencer, så de ikke "visner" væk igen. Derfor er det godt, at han deltager i optræningen.
Det forstod jeg også på talepædagogen.

Citat:
Oprindeligt indsendt af Kisser1 Se meddelelser
Jeg forstår din uro for, om han får den rette sagsbehandling og håber han trods alt får en fair behandling af kommunen.
Da vores far fik en hjerneblødning for 19 år siden stod de næsten på tæerne af hinanden for at hjælpe ham, jeg håber jo, at min bror får en tilsvarende behandling, så jeg bare kan læne mig tilbage.
Men med den erfaring jeg selv har gjort mig i det sociale system, kan jeg frygte det værste.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat