Se enkelt indlæg
Gammel 10-11-2015, 22:02   #1
lillesine
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2008
Lokation: silkeborg
Indlæg: 234
Styrke: 16
lillesine er ny på vejen
anbragt barn og efterskole

Hej min svigerinde har hendes børn anbragt og det har de været siden de var spæde, nu er der tale om at den ældste skal på efterskole, og hun skal stå som kontaktperson på efterskolen, da hun måske kan få hendes barn hjem bagefter han har været på efterskole. Hvem skal betale for et efterskole ophold for et anbragt barn?
Og har jeg som faster nogle rettigheder hvis et barn bliver anbragt uden for hjemmet.? Da jeg blev faster for to uger siden og min bror og hans kæreste er under opsyn med bostøtter to gange om ugen sundhedsplejske en gang om ugen special mødergruppe en gang om ugen.... Og jeg er ikke sikker på de består deres rolle som forældre, og min lillebrors kærste har jo allerede to børn fra tidliger der er anbragte, har jeg nogle rettigheder, hvis min niece skal fjernes. Min bror og svigerinde lytter ikke når de får vejledning fra nogle og jeg har tilbudt dem min hjælp så de kan lære at være forældre men de mener de har styr på det, trods alt det opsyn de har fået tilknyttet, det kommer jo ikke uden grund at der kommer opsyn....håber nogle kan hjælpe mig med svar på efterskole og på min niece
lillesine er ikke logget ind   Besvar med citat