Se enkelt indlæg
Gammel 29-10-2015, 07:50   #5
Dorte1967
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 28-10 2015
Lokation: Ikast-Brande Kommune
Alder: 57
Indlæg: 3
Styrke: 0
Dorte1967 er ny på vejen
Så er min samtale overstået. Jeg fik 12 mdrs. opsigelse mod de normale 6 mdr. fordi de sagde at jeg jo skulle ha min sag genoptaget ved forsikringsselskabet og der skal hentes nye lægeudtalelser og måske undersøgelser til, og det ved de tager tid, og så synes de ikke at 6 mdr. var meget. Derudover får jeg 1 md. godtgørelse pga. ancinnitet og jeg er blevet fritstillet i en måned til 1. december og så tager vi den derfra om det er bedre at jeg fortsætter med at blive hjemme.
Jeg har også været i kontakt med kommunen men de vil ikke vide af mig før min 1. ledighedsdag og det samme gælder Det Faglige Hus, de ville faktisk heller ikke rigtigt vide af mig men hvis jeg absolut ville, kunne jeg jo prøve at ringe til deres jurister.
Har i stedet meldt mig ind i LAFS og regner med at jeg vil have dem til at kigge aftalen igennem.
Men mange tak fordi I har læst mit opslag og kommet med gode råd, er så glad for at I kloge hoveder, gider hjælpe mig som er helt lost lige i øjeblikket, så mange tak for at I bruger jeres tid og energi herinde og hjælper en som mig - er dybt taknemmelig
Dorte1967 er ikke logget ind   Besvar med citat