Se enkelt indlæg
Gammel 03-10-2015, 06:23   #14
handy
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-04 2007
Indlæg: 264
Blog Indlæg: 3
Styrke: 18
handy er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Sphenoidbone Se meddelelser
Tak for alle fine oplysninger. Jeg meldte 28 juli at jeg ville rejse i 6 måneder i vinter og gav dem en frist at svare som de ikke overholdt. Jeg så købte bilet og meddelte igen. Den 20 august skrev de at de skulle bruge kopi af pas for afgørelse, som jeg sende rekommanderet den 1 sept indenfor en frist, de gav mig. De opfordrede mig igen til at sende paskopi 21 september, som jeg igen sende. Jeg fik en advokat til at ringe til dem i mandags. Vedkommende UD person oplyste hende at hun ville vide vad jeg skulle lave på min rejse og hvor jeg skulle bo. Hun spurgte om min fremleje af lejlighed og fortalte advokaten at hun ville ringe mig efterføljende dag, som hun ikke gjort. Jeg havde ikke tænkt på at fremleje er skattepligtigt, men det vil jeg så opgive til skat nu. Har hun ret til at spørge om disse ting og skal jeg bare tage afsted?
jeg ville da bare rejse du har jo gjort dit ved ikke hvad de bilder sig ind de fjolser derude de har vel ikke krav på at få at få andet at vide en du holder ferie ....første gang da jeg meldte jeg ville rejse et år som man kan første gang, ville de også ha mit telefon nummer i udlandet jeg sagde så det kan i glemme i bruger bare de gængse kanaler...og har for øvrigt sendt dem 3 mail i år den første i Marts og den sidste i maj ang noget post jeg skulle ha beskæftiget at de hade modtaget og sendt via nem id de har aldrig svaret fin servise må man sige...prøve så for skægt ikke at betale mine børnepenge så vupti eller 7 dage var der post med et lille gebyr på 200 måske det var rimeligt vi kunne ligge lidt gebyrer på ved manglende svar....god weekend
__________________
handy er ikke logget ind   Besvar med citat