Se enkelt indlæg
Gammel 28-07-2015, 11:49   #6
Akvamarin
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 2.104
Styrke: 15
Akvamarin er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Erikon Se meddelelser
I november 2012 fik jeg 2 blodpropper i hjernen, disse har gjort at jeg har nedsat sensibilitet i venstre side især i hånd, arm og ben. I maj 2013 fik jeg en knæskade i.f.m. genoptræningen. denne har de så forsøgt at reparere ved operation (oktober 13 og august 14) uden det ønskede resultat. Jeg har 2 gange været til undersøgelse på OUH men foreløbig vil de ikke operere igen, men forsøger med genoptræning (virker ikke) og så skal jeg til undersøgelse igen i september.
Og nu kommer vi til problemet! I November 2014 besluttede kommunen (rehabiliteringsteamet!) at jeg skulle visiteres til et flexjob selvom jeg stadig gik med et dårligt knæ og ikke kan bestride et job. De oplyste at det ikke gjorde den store forskel, det eneste der ville ske var at jeg gik 10% ned i løn da jeg ikke skulle være medlem af en a-kasse og at jeg ville få den ydelse indtil jeg kunne arbejde eller hvis det ikke lykkedes til jeg så kunne få førtidspension (er 61) I starten af december var jeg til flere møder med flexjob-konsulenten ved jobcentret, og han udtalte at jeg kunne gå i 18 mdr. og havde jeg ikke fundet noget skulle han finde 10 mdr. praktik hvis det var muligt. Samtidig fik jeg en skrivelse fra ydelses kontoret som jeg ikke forstod, noget med efterløn og lignende, hvorfor jeg tog brevet med og viste til jobkonsulenten. Han sagde at det skulle jeg bare glemme da jeg ikke kunne få efterløn. Efter et par måneder forsøgte jeg at kontakte ham, men det viste sig så at han ikke var ansat mere og jeg havde fået en ny konsulent tilknyttet. Hende har jeg så haft 2 opfølgningsmøder med!
Da jeg så ser min udbetalingsmeddelelse pr. 30/6 viser det sig så at kommunen har nedsat min ydelse med kr. 5000,- brutto. Da jeg brokker mig får jeg at vide at det stod i det brev som jeg havde modtaget i december og som konsulenten sagde jeg skulle glemme Og da jeg spurgte hvad jeg skulle gøre sagde de blot at jeg skulle finde et arbejde, men jeg er stadig sygemeldt så det er ikke aktuelt. Jeg forsøgte så at få et mødereferat fra mødet med rehabiliteringsteamet, men det er ikke eksisterende, der findes godt nok noget de kalder et mødereferat, men det er kun en opremsnings af fakta, der står ikke et ord om hvad der blev drøftet på mødet, hvorfor mødet blev afholdt eller hvem der deltog!
Nu er mit spørgsmål, Hvad gør jeg og hvad skal jeg leve af (Fruen er netop blevet folkepensionist så hun er også gået ca. 5000,- ned)
Mht til referat af mødet med rehabiliteringsteamet. Har du ikke modtaget teamets indstilling til fleksjob?

Har du da du var medlem af a-kasse indbetalt til efterløn?
Akvamarin er ikke logget ind   Besvar med citat