Emner: Dagbog
Se enkelt indlæg
Gammel 02-07-2015, 11:10   #5
MistyMiss
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-06 2015
Indlæg: 3.195
Styrke: 13
MistyMiss er ved at flytte ind på K10MistyMiss er ved at flytte ind på K10
Webmaster:
Jeg er lidt ny på siden, og eneste grund til at jeg tillod mig at skrive til den tråd, var fordi den var informerende, og jeg håbede at der kunne tilføjes mere information, så andre i min situation også ville kunne finde det der. MEN jeg forstår, og jeg opretter for fremtiden mine egne tråde

Jeg planlægger at nogen beskrive mit forløb/situation kort på et tidspunkt, så jeg til den løbende kan få råd når ting opstår. Skal jeg så oprette en ny igen, eller er det bedre hvis jeg redigerer/tilføjer i denne?

Ang dagbog, må tilstå at jeg ikke lige havde tænkt i at holde den kort, så tak for det tip! : )
Min første tanke har mest været at forklare hvad der sker i mit hoved, men den del må jeg nok gemme til at forklare til læger og lignende : )


Akvamarin
Det er en super god idé! Efter jeg læste det tidligere i morges, tænkte jeg lige videre over det. Måske en 0-3 skala?
0: slet ikke
1: i mild grad
2: i moderat grad
3: i høj grad
Men kan måske også være at jeg skal holde det simpelt med kryds ud for det punkt hvis jeg har oplevet det symptom.
Jeg har dog altid tankemylder (adhd), så det symptom er mere i hvor høj grad.

Jeg ville have skrevet mine diagnoser i mit startoplæg, men kan desværre ikke redigere i det, så de kommer her:
Udredningsteamet: Svære kognitive forstyrrelser og ængstelig/evasiv personlighedsstruktur
Psykiater: ADD og underudviklet stresscenter i hjernen (der er nok et finere ord for det)

Jeg havde gerne startet med dagbogen før praktikken, men hele starten af min praktik brugte de på at være uenige om hvorvidt jeg var afklaringssag. Jeg anede derfor ikke om de så ville "nu starter rigtig arbejdsprøvning" når de blev enige, altså om jeg skulle starte forfra. Det viste sig dog at den periode også talte med.
Den 22/6 blev jeg stemplet som afklaringssag


Vovse

De sider er bestemt meget brugbare, mange tak
MistyMiss er ikke logget ind   Besvar med citat