Se enkelt indlæg
Gammel 29-06-2015, 19:30   #20
Pinny
Klart Afhængig af K10
 
Pinnys avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-11 2011
Lokation: Nordfyn
Indlæg: 494
Styrke: 13
Pinny er ny på vejen
Angry

Over Claus Hjort. Der nu er finansminister. Som han løj og bedrog- og bestilte svar. (Jesper Tynnell fik en Cavlingpris- og udgav bogen "Mørkelygten")

Jeg vil tro, ham fra DA, vil blive holdt i stramme tøjler- på trods af "Taberdanmark".

Men alt dette kan man jo henføre til DF, der jo ikke vil tage ansvaret, heller ikke om de så får det serveret på "et sølvfad".

Det er en trist dag:

For miljø i engene, hvor der jo lever sjældne blomster og sommerfugle. Men en god dag for dansk landbrug.

At der så vil blive fredet noget skov er sådan set godt, men man redder ikke biodiversiteten i to meget forskellige habitater ved at frede kun den ene, og pløje den anden op!

Men landbruget er glade! Især dem, der ikke har dyr, der kan græsse på de mere sårbare arealer. Nu mere jord de kan pløje op med deres kæmpestore maskiner- nu bedre.

For ikke at tale om flygtninge! Nu fr Støjberg (som jeg synes lever op til sit navn), skal til at sætte dagsordenen.

Jeg kan ikke engang true med emigration. Men måske, hvis man må bygge helt ned i vandkanten, så kan vi måske sælge vores ejendom til sommerhuse?

(Og ikke et ord om, hvor højt vandet stod under "Bodil"... )
__________________
Mvh Pinny


"Det er godt at kunne det man vil, og ville det man kan"
Charles M. Schultz ("Radiserne")
Pinny er ikke logget ind   Besvar med citat