Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 25-06-2015, 21:44   #2007
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Det er en fed tank...men hvis du skal have det til at fungere...ja så skal du bruge de store af de coils de sælger til den....dem på 1.2 ohm...

Du kan ikke bruge den coil på 0.5 ohm til din mvp 20 watt....den kan ikke køre på den...

Minimum coil størrelse til en mvp 20 watt er 1.0 ohm....

Men de sælger coils til den subtank mini på 1.2 ohm...og den vil fungere fint med din mvp 20 watt...

De 20 watt vil være helt fint til coils på 1.2

Når man bruger coils på 0.5 ohm...hvilket du ikke kan....ja så skal man helst op på 22 - 25 watt....men det behøver du ikke bekymre dig om da det ikke vil fungere med din mvp 20 watt...

Det er mere hvis du køber et mod der kan trække lidt mere...og gå ned på lavere coil størrelser...

Så husk at når du evt køber den subtank mini....ja så skal du have de coils der har en ohm størrelse på 1.2 ohm...

Jeg bruger selv udelukkende subtanks....det er nok en af de fedeste tanke der er blevet masseproduceret....

Du vil helt sikkert blive glad for den.....jeg er ihvertfald mega glad for mine...har 4 af dem...

Hvis du vil ned og prøve med de coils på 0.5 ohm som man ellers kan købe til subtanks...ja så skal du have fat i et andet mod....

Jeg har ikke rigtig fulgt med her på det sidste....i hvad der er nyt og hvad der er godt....måske andre har råd i den retning...

Personlig er jeg ret glad for min iStick 30 watt http://www.vape4you.dk/Eleaf_Istick_..._14224950.aspx og min 50 watt iStick http://www.vape4you.dk/Eleaf_Istick_..._13298092.aspx

Der er kun en ulempe ved dem....og det er at man ikke bare lige kan skifte batteriet ud med et andet....da det er indbygget...

Begge mods har indbygget 4400 milliampere....hvilket giver strøm til lang tid...men det tager tilsvarende længere tid at oplade dem...

Skulle jeg vælge i dag...ja så ville jeg nok hellere vælge mods hvor jeg selv kan skifte batteriet når det er løbet tørt....

Jeg ville nok vælge noget ala Sigelei 50 watt http://www.vape4you.dk/Sigelei_50_Wa..._13786392.aspx

Der er kun et enkelt batteri i ovenstående...

Jeg har selv den på 150 watt http://www.vape4you.dk/Sigelei_150_W..._12272983.aspx og den har kørt upåklageligt dag ud og dag ind siden jeg købte den...jeg er rigtig glad for den...

Der er 2 batterier 18650 i den Sigelei 150 watt...

Den Sigelei 150 watt jeg har bruger jeg sammen med mine subtanks med coils på 0.5 ohm....og har den på ca 25 watt....hvilket er helt perfekt til mig...

Det mod med to batterier giver en del mere damp tid inden der skal skiftes batteri....

Hvad man vælger ja det er en smagssag...

Ovenstående er bare mit bud....måske der kommer andre som har andre bud...

Ang det med at suge det direkte ned i lungerne...

Jo lavere ohm størrelse og jo højere watt og jo større luftindtaget er...ja så får man mere ud af dampen hvis man suger det direkte ned i lungerne...kontra at først hive det ind i munden og så bagefter ned i lungerne...

Om man kan lide direkte lungehits....ja det er forskelligt...

Førhen sugede jeg det altid først ind i munden før jeg trak det ned i lungerne...

Nu efter jeg er begyndt med lavere ohm størrelser og højere watt og meget større luftindtag....ja der suger jeg det altid direkte ned i lungerne...

Bruger man et stramt sug...altså et lille luftindtag....ja så er det bedst først at suge det ind i munden for så først derefter ned i lungerne...

Det er en vanesag....og hvad man synes man får mest ud af...

BTW

Ovenstående links er ikke nødvendigvis der hvor de er billigst....de er mere for at vise dig de omtalte mods....så søg evt selv hvor du kan finde tingene billigst---
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat