Se enkelt indlæg
Gammel 24-06-2015, 14:30   #39
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.808
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Dynam Se meddelelser
Så nu gælder det om at få skiftet mit telefon nummer, så jeg slipper for at blive ringet op. Jeg skal også have slettet min gamle mail adresse, eftersom jobcenteret sidder og skriver mails til mig, istedet for at bruge min e-boks. Og jeg gider ikke at bruge min tid på at sidde og diskutere med jobcenteret på min mail, eftersom der ikke kommer noget brugbart ud af det.
God ide med dit telefon nr....

Du bør...hvis du har overskuddet til det....klage over at de sender mails til dig via din alm ubeskyttet mail....i stedet for at bruge den e-boks som de har tvunget alle til at have...

Jobcenterchefen burde være efter alle som stadig bruger alm mails til kommunikation...

De ting man snakker med dem om ja det rager jo ikke alle....og det at sende en alm ubeskyttet mail ja det svare til at sende et åbent postkort...

Man skulle mene at alle have opdaget dette...specielt dem som arbejder inden for systemet....der er jo en grund til at man har tvunget samtlige borger i DK til at oprette en e-boks...

De fleste kommuner har som regel at de svare inden for ca 10 dage...men men det er næppe altid de overholder dette...

Så du vil kunne rykke for et svar efter ca 14 dage....for der burde de have svaret dig...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat