Emner: Skulderskade
Se enkelt indlæg
Gammel 31-05-2015, 20:30   #1
Mona51
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 25-01 2015
Indlæg: 3
Styrke: 0
Mona51 er ny på vejen
Skulderskade

Jeg blev i 2012 påkørt af en flugtbilist på vej til arbejde på cykel. Min skulder fik en 4 parts brud ,blev sat sammen med en skinne og ni skruer. Efterfølgende har jeg gennemgået 2 operationer, den sidste blev skinnen og skruer fjernet. Skulderen er vokset sammen i fejlstilling og der er seneskade og kronisk betændelse. Jeg kan ikke bevæge min skulder, og har mange smerter, har gennemgået smertebehandling, på smerteklinik, for at blive dækket så godt ind smertemæsssig som mulig, den sidste speciallægeerklæring blev jeg vurderet stationær, ingen mulighed for bedring. Har været igennem et jobafprøvningsforløb hvor det blev konstateret at det var nødvendig at nedsætte fremmødet til 2 dage om ugen af 1 times varighed incl. Hvil, for at holde smerterne ud desuden var der problemer med koncentration og udtæring på grund af den høje medicindosis og smerter. Fik den 1 februar 2015 forlænget min sygedagpengeperiode med 69 uger. Vi har min mand og mig flere gange drøftet at flytte tilbage hvor børnene bor, og det snakkede jeg med min sagsbehandler om, hun sagde, at det ikke ville blive et problem, da den nye kommune ville tage over hvor den gamle slap, vi har nu fået en bolig i den nye kommune, og jeg var til møde med min nye sagsbehandler, men ak de vil ikke fortsætte hvor den gamle slap, de vil nærmere starte forfra, og de vil heller ikke acceptere den skriftlige forlængelse af min sygedagpenge. Min sag var meget tæt på afslutning, har udfyldt rehabiliterings skema, manglede kun LÆ 265 for at sagen kunne behandles i rehabiliterinsteamet . Kan den nye kommune tillade sig dette ? Håber der er nogen i dette forum der kan hjælpe
Mona51 er ikke logget ind   Besvar med citat