Se enkelt indlæg
Gammel 20-05-2015, 17:52   #2
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.812
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Ryanair afviser brændstofpres på piloter

http://www.avisen.dk/ryanair-afviser...er_325208.aspx

Flyselskab melder Berlingske til Pressenævnet efter historie om brændstofrangering af piloter.

Men har der været tilfælde, hvor fly fra Ryanair ikke har haft brændstof nok til deres alternative destination, som loven kræver?

Hvem beslutter hvor mange kg brændstof et fly skal have med på turen, kaptajnen eller baglandet?

Det bliver spændende at følge hvad Pressenævnet udtaler i denne klage.

http://www.avisen.dk/~/ny-rapport-la...en_308185.aspx

http://clippel.com/kategorie/miscellany/ryanair.php

Ryanair er en af ​​de mest kritiserede europæiske virksomheder

Besætningen erklæret nødsituation, fordi det var i en tilstand af laveste brændstofforbrug

Lanzarote Airport - September 6, 2012. En Ryanair fly oprindelse i lufthavnen Leeds / Bradford og destination Lanzarote spurgte om 16:00 prioritet kontroltårn ved landing ved at gå kort på brændstof. Piloten erklæret en seks nødsituation.

Alle de andre tekniske problemer er normale, men at fly ikke har brændstof nok til alternativ er absolut ikke normalt.

God tur.

Hilsen Peter

Sidst redigeret af phhmw; 20-05-2015 kl. 18:03.
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat