Se enkelt indlæg
Gammel 18-05-2015, 09:51   #4
Teletrold
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-06 2008
Lokation: jeg er fra havnen
Indlæg: 88
Styrke: 16
Teletrold er ny på vejen
[QUOTE=sortepigen;325456]Først skal du forstå, at hvad speciallæger skriver omkring din arbejdsevne, det er kommunen ligeglade med, hvad du fejler, og om du har 100 diagnoser det er kommunen ligeglade med. kommunen har ikke pligt til at lytte efter hvad lægerne mener om din placering på arbejdsmarkededet.

Nu er det jo kommunen der har bedt om diverse erklæringer fra diverse læger og speciallæger,og da kommunen bliver faktureret i hvert tilfælde,så er der nok en mening med det

MEN du kan selv aflevere en ansøgning om pension, hvis du kun ønsker kommunen tager stilling til JA/NEJ til pension skal du søge pension ifølge §17 stk.2. du aflevere i teorien blot en seddel hvorpå du søger pension på det foreliggende grundlag. dvs de oplysninger der på tidspunktet for ansøgningen lå i din sag på kommunen.

husk at få en kvittering på at du har afleveret din ansøgning.

måske kan dette være med til at sparke din sag videre , idet de på kommunen ved deres afgørelse skal komme med en begrundelse for hvorfor de evt. mener du ikke har ret til pension, og dermed pege på hvad de mener mangler i din afklaring. og hvis det bliver nej, kan du klage over denne afgørelse.

Efter 19 år i det kommunale system,har jeg efterhånden styr på de ting og min paragraf 17 ansøgning er for længst blevet behandlet
/steff
Teletrold er ikke logget ind