Se enkelt indlæg
Gammel 11-07-2008, 12:26   #20
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Hej afroditte

Og undskyld den manglende hilsen

Det sker desværre at et indlæg kan smutte hvis man lige er fraværende en dag eller to , ellers gør vi en stor ære i at alle skal føle sig velkommen

Nå men til dit spørgsmål, hvis du søger efter § 17 er det rigtigt at kommunen ikke indhenter flere papir , men du kan godt selv bede om at få lagt evt nye papir ind du skal bare selv sørge for det ....

Hvad ang din ressourceprofil så ville jeg da hvis jeg var dig lige skrive en hurtig mail til min sagsbehandler og bede om lige at få den til gennemlæsning sådan at parts høringen er overholdt der er jo ingen grund til at trække det hele yderligt ...

Hvad ang underskrift på ressourceprofilen så ved jeg at nogen sagsbehandler vil have den og andre ikke, men jeg kan faktisk huske om der er nogen sm afgørelser på det , altså at den er ugyldig uden underskrift (Zuza ved ) he he

Hvad med fagforeningen har du haft nogen glæde af dem nu ??

og har du evt snakket med dem om en § 17 ?

hvis din sag nu er på vej til juristerne for at se om det kan blive en pension så ved jeg ikke om jeg ville søge en § 17 hvis jeg var dig , for også med en § 17 kan der jo gå op til 3 måneder uden at der sker noget og dertil glemmer mange kommuner så at få lavet afgørelsen inden for de tre måneder , i dit tilfælde har de jo kigget før så måske du kunne håbe at det gik hurtigere...

Prøv evt at spørge din sagsbehandler om en tidshorisont for at se om hun evt kan give det , og held og lykke med det hele


MVH
Hejdien
  Besvar med citat