Se enkelt indlæg
Gammel 18-03-2015, 21:46   #218
Star
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 25-01 2013
Indlæg: 400
Blog Indlæg: 2
Styrke: 12
Star er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af phhmw Se meddelelser
Kære Star

... fra Regionen og var lægen "Klinisk funktion"

Men alt hvad du skal påbegynde skal gå gennem din praktiserende læge, som er indgangen til sundhedssystemet.

Ja, jeg mener at alt hvad der foreslås NU skal igangsættes.

Hvorfor?

Fordi, ellers kan din "Koordinerende sagsbehandler" i slutningen af de 2 år vurderer at det ikke er gået så godt, så vi må lige prøve lidt psykolog, smerteklinik etc i SLUTNINGEN af de 2 år.

Nøjagtig som kommunerne altid har gjort lige før en AFGØRELSE skal træffes, så var det tidligere kommunens lægekonsulent der fremkom med såkaldte "behandlingsmuligheder" ALTID lige før en afgørelse.

Så går tiden jo med det.

Derfor er jeg af den mening at du er under et tværfagligt forløb med mange kloge professionelle som allerede NU har foreslået nogle ting.

De forslag kan jo lige så godt igangsættes NU og ikke om 2 år.

Hvis ikke det sker NU, kan du være meget sikker på at det bliver forslået senere, og lige før udgangen af de 2 år.

Så bliver du tildelt endnu et 2 års ressourceforløb.

"De sagde max 2 år"

Det ville jeg ikke stole på.

Hilsen Peter

PS Rehabiliteringsteamet indstiller kun til kommunen. Man kan ikke klage over Rehabiliteringsteamet indstilling men kun og udelukkende kommunens afgørelse.
Jeg har så sandeligt tænkt mig at starte lige så snart jeg får at vide hvad min nye koordinerende sagsbehandler hedder.

Det eneste jeg ik ksn starte på er sano de har de 1 års ventetid.
Ved ik med klinisk funktion for psykolog samtaler om de har ventetid
Syntes virkelig det er frusterende

Hvor meget skal min læge indblandes i dette?

Lægen fortalte faktisk at man jo havde mulighed for at skifte læge.......
Syntes godt nok det er frækt bare fordi
Min læge ikke syntes at jeg skulle henvises til en smerteklinik

Og så bad de ved pausen om at tasker og jakker skulle med ud
Nok fordi de har oplevet at deres samtaler bliver optaget, skjult


Lægen sagde også til sidst maX 2år resourceforløb hvis der ikke kommer noget godt ud af dette sætter vi en steg over sandet og så må det være FP......
Og ved i hvad han sagde lige efter.... Den dette skal du ikke føre til referat til sekrstæren hvad siger i......så? Flot ikke...
Star er ikke logget ind   Besvar med citat