Se enkelt indlæg
Gammel 22-02-2015, 15:24   #33
Toxic
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 15-04 2011
Lokation: Odense
Indlæg: 92
Styrke: 14
Toxic er ny på vejen
For lige at vende tilbage til det oprindelige spørgsmål....hahaha...men altid godt med tips og tricks..;-)

I "min" forretning sælger vi mange startsæt fra Evod...og selv om man kan sige at det ikke er det med det meste damp i...så er det alligevel et godt sæt at prøve det af med. Rigtig mange vil ikke ofre mange hundrede kroner på noget som de ikke ved om de kan vænne sig til. Et sæt indeholder 2 komplette e-cigaretter, oplader, 5 ekstra brændere og 10 ml væske. 300 kr.

Hvis jeg skal anbefale en anden slags start-sæt må det være en Evod 1 tank og et Vision Spinner 2 batteri. Tanken koster 50 kr og batteriet 250 kr. Oplader 89 kr og væske til 40-100-150 kr. Lidt dyrere men det virker. Jeg anbefaler det fordi det er nemt at ha med at gøre.

Hvis du lægger ud med Nautilus der kan justeres og være lidt omstændigt at påfylde...og ydermere et batteri der har for mange indstillinger...ja så går det nemt i kage for mange.

Der er intet i vejen med alt det der anbefales...jeg ser bare mit forslag som godt at starte med og god kvalitet. Og som nævnt før...penge betyder meget...;-)

Mvh
Toxic
Toxic er ikke logget ind   Besvar med citat