Se enkelt indlæg
Gammel 13-02-2015, 04:00   #203
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Man bør først og fremmest gå til sin læge og få udelukket at det ikke skyldes sygdom....om det så er psykisk eller fysisk...

Dette bør man gøre inden man tænker på natur præparater eller piller osv...

Selvfølgelig kan og bør man følge de alm gode råd om søvn http://www.scansleep.dk/omsvn/gode-r...raad-om-soevn/

Det kan jo skyldes mange ting...at man er træt...og det vil ikke hjælpe at følge alle de gode råd om søvn....tage diverse produkter.....hvis så det skyldes sygdom...

Træthed er ikke nemt at få forklaret....specielt ikke til en kommune....da standard svaret altid er....ja det kender jeg godt....jeg er også træt om morgen når jeg skal op og jeg kan også føle mig træt i løbet af dagen....sådan har vi det alle...bla bla...

Men når det først sætter sig så man har svært ved at forstå andre når de snakker.....eller selv ikke kan finde de rigtige ord eller sætninger i de rigtige situationer....eller man dårlig har energi til at gå på wc når man skal....eller man kan falde i søvn midt i en samtale....feks med sin sagsbehandler.....ja så begynder de at forstå lidt om ens træthed...og hvad den gør ved ens liv...

Jeg skal ikke kunne fortælle dig hvorfor du er træt....men det bedste råd jeg kan give dig....det er at du udelukker evt sygdom og ikke kun forlader dig på diverse præparater og gode råd om søvn...

Træthed kan være ret invaliderende på ens liv...

Det med at have alle mulige følelser imens man konstant venter på at ens sag bliver afgjort....det er desværre ganske normalt....og man høre det fra alle....at ventetiden simpelthen er noget at det værste når man har en sag der skal igennem systemet...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat