Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 11-02-2015, 02:49   #1913
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Joooo men man skal jo ikke gå ned på grej....har jeg hørt ho ho...

Der har været en del ude og sige at den wick de bruger i atlantis tanken kan være skadelig...når man kigger på den wick sådan helt tæt på...ja så ser det ud til at det er små "splinter" den er samlet af...og da coilen er vertikal ja så vil det nemt kunne suges ind i lungerne...også selvom de har sat den lille metalskræm øverst i coilen..

Om det passer at den er skadelig tja det ved jeg ikke....men jeg har ikke lyst til at være forsøgskanin...så det er ikke en tank for mig....

Plus den så kun kan indeholde 2 ml væske...og det er jo vanvittigt når det er en subohm tank som sluger væsken meget hurtigere end normale tanke...

Det er sikkert den wick der gør forskellen på smagen..kunne jeg forstille mig..

Den Melo tank...den ser nice ud....og til dem som er til den atlantis tank ja der passer de coils fra Melo tanken over i atlantis tanken...

De bruger vat i Melo tankens coils...

Ang det delay...ja der burde det ikke have noget med tanken at gøre...det lyder ihvertfald underligt hvis det skulle være det...medmindre man har en yderst beskidt 510 forbindelse som gør det..

Som regel plejer det at være ens mod som kan enten være med forsinkelse eller "instant"...

Har svært ved at se hvad der skulle kunne gøre at selve tanken kan gøre at der er en forsinkelse på....ud over skidt på 510 forbindelsen..

Wow 325 kr for en istick 50 watt....det er jo en pris der er ret tiltalende...over 100 kr under alm butikspris....og endda billigere end en istick 30 watt...god pris...også selv om ladekabel ikke er med...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat