Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 07-02-2015, 17:14   #1905
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
He he hvor surt Helenekr...uhh jeg har selv lige prøvet det...

Du kan da lige kigge på denne video om subtank mini imens du alligevel venter https://www.youtube.com/watch?v=fhaHEGHGK8k

Det var en istick 30 watt @Bodrum...og ikke en 50 watt...

Ang Lemo...

Nu er der jo stor forskel på en RDA..dripper og en RBA/RTA...en tank der kan indeholde en del væske som man selv bygger coils til...

En dripper har ikke nogen tank til væske....ud over det deck hvor du sætter dine coils på...

Skal man op på de helt høje watt ja så er det nødvendigt med en RDA dripper....

På en alm RBA/RTA tank ja den kommer man ikke så højt op i watt på...

Det jeg mente med at den mærkes billig den Lemo....ja det er i forhold til hvad du sidder med en feks Kayfun...

Man kan mærke at en Kayfun er kvalitet....den er tung...og mærkes som om at den er lavet af bedre materiale...

Hvor Lemoen er meget lettere og virker mere skrøbelig...

Den er dog ikke skrøbelig...den virker bare sådan...

Ang driptips....så har jeg aldrig købt dem hos fasttech....ja det er faktisk begrænset hvad jeg har købt af driptips i det hele taget...

Men da jeg mest bruger min CLT V2 dripper så har jeg ikke rigtig behovet for at købe da dem der følger med den CLT V2 dripper er vildt wide bore..

Man skal iøvrigt lige være opmærksom på at den CLT V2 dripper ikke er 510 driptip kompatibelt...

Der er bare et kæmpe hul ned i dripperen og det er kun de to driptips der følger med som passer...

Skal den være 510 kompatibel ja så skal du købe den nyere version CLT V3 http://vapeon.co.uk/index.php?id_pro...duct&id_lang=2

Billede af CLT V2
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat